Total Tayangan Halaman

Pankreatitis kronik - Cari Pemulihan Berkesan untuk Menyembuhkan Penyakit (Bahagian 2)

Pankreatitis kronik - Cari Pemulihan Berkesan untuk Menyembuhkan Penyakit (Bahagian 2)

Tuangkan segelas air mendidih dalam botol termos dan menambah 40-50 pinggang. Selepas itu, mengisi botol termos dengan air mendidih. Tinggalkan campuran untuk minuman selama 2 hari. Minum segelas berwarna 4-5 kali sehari setengah jam sebelum makan. Isikan termos botol dengan air mendidih setiap kali anda menggunakannya untuk tempoh lima hari pertama, jadi botol penuh sesak sepanjang masa. Hanya bermula dengan hari keenam, berhenti mengisi dan minum sehingga botol termos mendapat kosong. Pada mulanya kepekatan merebus akan meningkat sejajar dengan penurunan beransur-ansur.
Campurkan kuantiti yang sama selama-lamanya gunung, jagung stigma, pisang, chamomile, pudina, akar valerian dan buah-buahan Adas (anda boleh mengisar mereka dengan daging helikopter). Tanamkan 2 sudu besar campuran herba dengan satu liter air mendidih dan biarkan berwarna untuk minuman selama 8 jam. Minum satu ketiga - satu perempat daripada segelas merebus antara waktu makan. Minum seluruh berwarna dalam masa sehari.
Minum teh musim sejuk mekar bergenia. Tiada sekatan dari segi teh ini. Di samping itu, bergenia menghalang kanser daripada membangun.
Tanamkan 2 sudu teh musim sejuk pasir mekar bergenia batang bawah dengan segelas air mendidih. Terus mendidih berwarna selama 10 minit dan biarkan untuk minuman. Selepas itu, tuang merebus. Ambil satu sudu berwarna 3-5 kali sehari. Ia merupakan ubat yang baik untuk melawan disentri dan cirit-birit, juga.
Mengisar 1 kilogram lemon dengan rinds tetapi tanpa biji, 300 gram pasli dan 300 gram bawang putih. Letakkan adunan dalam melkan atau kaca hidangan dan tinggalkan ia di dalam peti sejuk selama 2 minggu. Ambil satu sudu teh campuran 3 kali sehari 15 minit sebelum makan.
Campurkan satu sudu tepung soba dengan segelas yogurt Yunani petang. Pada waktu pagi, makan campuran menggantikan sarapan.
Mari kita lihat proses makan dari titik esoterik pandangan. Jika anda makan dan menikmati bukan sahaja proses makan, tetapi juga alam sekitar, jika anda berasa selesa dengan diri sendiri, organisma anda memproses makanan itu mengikut cara yang harmoni dan seimbang. Pankreas menghasilkan enzim cukup berkualiti untuk memproses makanan sepenuhnya. Sebaliknya, jika anda makan sambil menonton filem seram atau menyelesaikan masalah yang sukar, pelbagai gangguan saluran usus, termasuk gangguan pankreas, timbul yang membawa kepada penyakit yang berbeza dan penuaan pra-matang organisma anda. Oleh yang demikian, pergerakan pankreas adalah yang paling mungkin bergantung kepada hubungan antara ahli keluarga. Jika orang baik dan murah hati masuk ke dalam persekitaran tdk sesuai, pankreas mengalami pada mulanya.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar