Total Tayangan Halaman

Apakah Crystal Healing?

Apakah Crystal Healing?

Pemahaman kita fizik mengajar kita bahawa semua perkara yang wujud terdiri daripada tenaga. Cahaya terdiri daripada panjang gelombang yang tertentu, dan segala-galanya dengan jisim terdiri daripada zarah kecil, yang merangkumi tubuh manusia dan tenaga yang mengalir melaluinya.

Setiap jenis zarah yang wujud mempunyai frekuensi tertentu di mana ia bergetar. Ini adalah sesuatu yang perubatan holistik purba mempunyai persamaan dengan ajaran sains moden; tiada bahagian tubuh manusia sentiasa bergerak.

Pakar dalam pemulihan kristal mengekalkan kepercayaan bahawa beberapa jenis penyakit berlaku kerana ketidakseimbangan dalam badan yang telah berlaku. Mereka telah belajar selama ini bahawa tiada apa yang unik mengenai frekuensi getaran perkara itu di dalam tubuh manusia, dan dalam bahawa terdapat juga banyak unsur-unsur yang boleh didapati dalam alam semula jadi yang berkongsi ini corak getaran.

Jenis kristal, sebagai contoh, dikatakan oleh penyokong penyembuhan kristal mempunyai sifat-sifat bertenaga sama seperti mata tenaga utama tertentu pada badan.

Dalam banyak cara yang sama yang meletakkan pembesar suara audio yang berbeza bersama-sama yang bermain perkara yang sama boleh menyebabkan peningkatan dalam jumlah bunyi melalui penguatan gelombang harmoni, meletakkan beberapa jenis kristal yang berkongsi kekerapan getaran yang bahagian tertentu daripada badan adakah itu mungkin mengalami beberapa jenis penyakit boleh meningkatkan getaran semulajadi kawasan itu.

Kristal, dalam hal ini, bertindak sebagai lampu membimbing untuk meningkatkan aliran tenaga semula jadi melalui bahagian-bahagian badan yang mungkin mengalami kelemahan, dan dari masa ke masa penyembuhan kristal ini dan membantu untuk memulihkan kekuatan fizikal.

Orang yang telah pergi di bawah jenis ini rawatan holistik telah melaporkan sensasi aneh selepas menghabiskan masa dengan kristal penyembuhan khas bersentuhan dengan tubuh mereka. Ia seolah-olah mereka tiba-tiba menyedari nadi mereka, tetapi hanya di kawasan yang batu itu adalah menyentuh secara fizikal. Ini agak aneh, kerana kita biasanya tidak dapat rasa nadi menewaskan kami dengan sendirinya.

Pakar dalam bidang penyembuhan kristal akan mengatakan bahawa ini adalah perasaan peredaran yang meningkatkan dan meningkatkan pada kadar yang badan tidak digunakan untuk. Ia adalah satu petanda baik bahawa tenaga getaran orang asli sedang dipulihkan kepada keadaan normal.

Penyembuhan melalui kristal juga boleh memberi kesan yang mendalam kepada keadaan mental pesakit. Tersumbat mental boleh menjadi lebih sukar untuk mendiagnosis daripada yang fizikal, kerana mereka tidak selalu terserlah dalam dengan cara yang amat jelas kelihatan kepada seseorang yang tidak peka kepada mereka.

Namun, pemulihan kristal boleh menyediakan satu cara untuk pesakit untuk datang ke dalam keadaan kejelasan mental diperbaharui, dan sesudah itu mereka mungkin mempunyai masa yang lebih mudah melakukan jauh dengan tabiat buruk yang kos mereka pada masa lalu.

Mengikuti jalan hidup yang sihat boleh menjadi lebih mudah untuk mereka selepas mereka telah mempunyai peluang untuk menjalani pemulihan ini daripada baki metafizik.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar